Oletko sinä hakemamme kehityshaluinen ja -kykyinen digimarkkinoinnin harjoittelija? Digitaalisen markkinoinnin harjoittelijana seuraat ja kehität yrityksemme tuotteiden ja palveluiden (mm. Piuha IT-koulutus, Nopea.media) digitaalista näkyvyyttä esimerkiksi hakukoneptimoinnin, Google Adsin ja markkinoinnin automaation sekä uutiskirjeiden keinoin.
Digimarkkinoija analysoi verkkosivustoja ja uutiskirje- sekä Ads-markkinointikampanjoita ja kehittää niitä edelleen. Tärkeintä tehtävässä on kuitenkin erinomainen englannin ja suomen kielen taito ja hyvät vuorovaikutustaidot.
Edellytämme sinulta ainakin seuraavien asioiden osaamista:
- Erinomainen englannin ja suomen kielen taito (Digimarkkinoija kirjoittaa uutiskirjeitä, verkkosivustojen sisältöä, mainoksia jne.)
- Kyky oppia käyttämään erilaisia verkkotyökaluja (katso lista alla)
Tulet opettelemaan seuraavia työkaluja, joten niiden tuntemisesta on sinulle hyötyä, mutta fiksu kaveri oppii ne hyvinkin nopeasti:
- Hakukoneoptimointi (sis. Google Analytics)
- Google Ads
- WordPress ja oma sisällönhallinnan järjestelmämme
- MailChimp ja oma uutiskirjemarkkinoinnin sovelluksemme
- Facebook ja LinkedIn-mainonta
- Hubspot (Markkinoinnin automaatio)
Tässä on hyvä tilaisuus päästä näyttämään potentiaalisi ja luoda pidempiaikainen ura digitaalisten palvelujen kehitystyössä. Tehtävä on määräaikainen ja täysipäiväinen harjoittelu, josta maksamme harjoittelupalkan (700 €/kk) ja lisäksi harjoittelija saa meiltä kattavasti koulutusta digimarkkinoinnin eri osa-alueisiin mm. osallistumalla järjestämiimme hakukoneoptimointi ja Google Ads-koulutuksiin (katso piuha.fi).
Haemme harjoittelijaa kevääksi 2021.
Tällä hetkellä meillä ei ole avoimia tehtäviä, mutta voit lähettää avoimen työhakemuksen.