Pleksi.se verkkokaupan etusivu

Ruotsinkielinen verkkokauppa pleksi.se

Toteutimme asiakkaallemme Keraplastille ruotsinkielisen verkkokaupan heidän pleksituotteilleen. Keraplast on vanha asiakkaamme, jolle toteutimme suomenkielisen pleksi.fi-verkkokaupan vuonna 2018. Menestyksekkään liiketoimintansa vuoksi Keraplast päätyi laajentamaan kauppaansa Suomesta Ruotsiin ja luotti Verkkovaraaniin myös Ruotsin verkkokauppansa rakentamisessa.

Keraplast

Kera Groupiin kuuluva Keraplast on erilaisia rakentamisen pleksi- ja lasituotteita valmistava yritys. Keraplastin tavoitteena on lisätä ”valoa ja ilmaa” rakentamiseen erilaisten päivänvaloa lisäävien ratkaisujen avulla. Tuotevalikoimaan kuuluvat muun muassa valokuvut, valokatteet, terassit ja katokset. Julkisrakentamiseen sopivien tuotteiden lisäksi Keraplast tarjoaa pienrakentamiseen ja sisustamiseen sopivaa pleksiä, jota voi ostaa suoraan verkkokaupasta.

Verkkokauppa pleksi.se

Verkkokaupassaan Keraplast myy akryyli- ja polykarbonaattimuovia eli niin kutsuttua pleksiä. Asiakas voi ostaa pleksiä määrämittaisena eli juuri tarpeensa mukaan. Hän voi valita pleksilevyn materiaalin, värin, muodon ja paksuuden.

Kaupan lisäksi sivuilla on laajemmin tietoa pleksistä ja sen käyttötarkoituksista sekä materiaaleista eli akryylistä ja polykarbonaatista. Sivuilta löytyy myös usein kysyttyjä kysymyksiä, yrityksen yhteystiedot sekä kaupan toimitusehdot.

Verkkokaupan pleksi.se ulkoasu

Pleksi.se-verkkokaupan ulkoasussa käytimme Keraplastin värimaailmaa, jossa pääosassa ovat punainen, valkoinen ja harmaan sävyt. Pidimme ilmeen selkeänä ja yksinkertaisena. Asiakkaan huomio kiinnittyy heti lähtönäkymässä pääasiaan eli tuotteisiin ja niiden tilaamiseen.

Verkkokaupan ostokokemus ja maksutavat

Verkkokaupan tavoitteena on aina myynti. Myynnin kannalta tärkeää on asiakkaan ostokokemus. Kiinnitimme onnistuneeseen ostokokemukseen huomiota muun muassa helpolla navigoinnilla ja selkeällä ostopolulla.

Ruotsin pleksi.se-verkkokauppaan valittiin maksutavaksi Klarna. Maksupalveluntarjoajan valinnassa tärkeää olivat monipuoliset maksuvaihtoehdot sekä kulujen minimointi verkkokauppiaalle.