KH-Print Oy:n verkkosivujen kävijämäärä ja myynti nousuun hakukoneoptimoinnilla
Olemme saaneet asiakkaamme KH-Print Oy:n verkkosivujen kävijämäärän tuplattua ja myynnin kasvuun lyhyessä ajassa. Teemme sivuille hakukoneoptimointia jatkuvana projektina, jossa tuotamme keskimäärin yhden uuden hakukoneoptimoidun sivun kuukaudessa.
Lisää näkyvyyttä oikeille asiakkaille ja tuotteille
Hyvä Google-näkyvyys on yrityksen liiketoiminnalle tärkeää ja erityisen tärkeää on tavoittaa oikeat, ostovalmiit kohderyhmät.
Hakukoneoptimoinnin projekteissamme keskustelemme aina asiakkaan kanssa siitä, mikä heidän ydinliiketoimintansa on ja mille tuotteille tai palveluille he toivoisivat lisää myyntiä.
Haarukoimme sopivat avainsanat näkyvyyden seurantaan ja valitsemme niistä yhdessä optimoitavaksi sellaiset, joilla voidaan tavoittaa potentiaalisimmat kävijät ja päästä Googlen hakutulossivun kärkeen.
Kolmessa kuukaudessa tuplasti liikennettä
KH-Print Oy on Hartolassa toimiva painotalo, joka tekee tekstiilien painatusta ja brodeerausta kaikilla painomenetelmillä. Jo kolmessa kuukaudessa olemme saaneet asiakkaamme verkkosivujen hakukoneoptimoinnilla seuraavia tuloksia aikaan:
- 5+ tärkeää avainsanaa Googlen 1. sijalle (alussa 0)
- 15+ tärkeää avainsanaa Googlen top 3:n (alussa 0)
- 40+ tärkeää avainsanaa Googlen top 10:n (alussa 3)
- yli 100 % lisää kävijöitä verkkosivuille Googlen orgaanisen haun kautta
- kymmeniä yhteydenottoja verkkosivujen lomakkeen kautta (lisäksi puhelut ja sähköpostiyhteydenotot, joiden määrää ei ole raportoitu)
Hakukoneoptimointi on pitkällä aikavälillä kustannustehokkain tapa hankkia kävijöitä ja myyntiä
Hyvän näkyvyyden lisäksi sitouttavia sisältöjä
KH-Print Oy on asiakkaamme, jolle toteutimme WordPress-verkkosivut syksyllä 2021. Painotalon kohderyhmiä ovat etenkin yritykset, seurat, joukkueet, bändit, yhdistykset ja omat brändit.
Sen lisäksi, että hankimme hakukoneoptimoinnin avulla hyvää näkyvyyttä, on tärkeää, että mahdollisimman moni sivuille saapuneista myös etenee liiketoiminnan tavoitteiden kannalta seuraaviin vaiheisiin, kuten kohti ostoa.
Tämän vuoksi tuotamme sisältöä, joka tarjoaa kävijälle hänen etsimäänsä tietoa, kertoo luotettavasti yrityksen palveluista ja ohjaa kävijän luontevasti kohti yhteydenottoa. Jo tähän mennessä projektimme aikana yhteydenottojen (ja myynnin) määrä on kasvanut merkittävästi lähtötilanteesta.