Verkkovaraanista HubSpot-kumppani
Verkkovaraani on valittu HubSpot-kumppaniksi. Autamme suositun HubSpot-alustan käyttöönotossa ja teemme tuloksellista markkinointia sen avulla.
HubSpot on käytetyimpiä inbound-markkinoinnin alustoja. Sen suosio perustuu muun muassa alustan helppokäyttöisyyteen sekä kokonaisvaltaisuuteen. HubSpotista käsin hoituvat lähes kaikki markkinoinnin ja myynnin toimenpiteet.
HubSpotia hyödyntämällä teidänkin on mahdollista:
- tavoittaa oikeat kohderyhmät entistä tehokkaammin
- hankkia ostovalmiita liidejä
- saada sitoutuneempia asiakkaita
- kasvattaa myyntiä
HubSpotin palveluvalikoima
Moni käyttää jo HubSpotia CRM-työkaluna eli kontaktitietojen hallintaan. Laadukas asiakastietokanta onkin kaiken keskiössä, kun halutaan suunnitella ja toteuttaa oikein kohdennettua ja tuloksellista markkinointia.
HubSpot on kuitenkin paljon muutakin kuin CRM. Sen markkinointityökaluilla voi muun muassa luoda automaatioita, laskeutumissivuja, chat-botteja ja ajastaa somejulkaisuja. Myynnin työkalut taas auttavat mm. myynnin seurannassa ja asiakasymmärryksen kasvattamisessa.
HubSpotilla on mahdollista myös rakentaa kokonaiset verkkosivustot. Tämä voi olla kannattava vaihtoehto etenkin, jos olette esimerkiksi B2B-yritys, jonka sivuston päätavoitteena on liidien generointi.
Miksi valita HubSpot?
HubSpotin erottaa muista järjestelmistä sen ehyt kokonaisuus ja kattavampi valikoima niin markkinoinnin, myynnin kuin asiakaspalvelun työkaluja. Kaiken sitoo yhteen laadukas CRM-järjestelmä.
Kun kaikki työkalut löytyvät samasta järjestelmästä, on kokonaisuutta helpompi suunnitella ja seurata. HubSpot on luonut oheisen flywheelin kuvaamaan tätä kokonaisuutta, jossa alustaa hyödynnetään kaikissa asiakaspolun vaiheissa.
Jos käytössä on monta eri järjestelmää, ovat tiedot usein hajanaiset. Myynti ei ehkä näe, miten kontakti on uutiskirjeisiin reagoinut tai milloin hänestä on tullut lämmin liidi. Johto ei näe helposti, millaisia tuloksia eri toimenpiteet ovat tuoneet. HubSpotissa tiimien on helppo toimia saman tiedon pohjalta. Myös kohdehenkilöille syntyy yhtenäisempi ja oikein ajoitettu viestintäkokemus.
HubSpot käyttöön helposti
HubSpotin CRM:n voi ottaa käyttöön rajoitetuin ominaisuuksin helposti myös maksutta. Täysipainoista markkinointia varten tarjolla on useampi eri maksullinen paketti, joista voi valita yrityksen tarkoitukseen sopivimman vaihtoehdon.
HubSpotin käyttöönotto edellyttää ns. onboardingia, jossa tutustutaan tilattuihin työkaluihin ja siihen, mitä HubSpotilla voi saada aikaan. Onboardingin voi tilata joko suoraan HubSpotilta tai viralliselta HubSpot-kumppanilta kuten Verkkovaraanilta.
Verkkovaraanin kautta käyttöönotto on huomattavasti edullisempaa kuin HubSpotilta suoraan tilattu onboarding. Verkkovaraanilta tilattu HubSpot-käyttöönotto sisältää pelkän teknisen perehdytyksen lisäksi myös jo markkinoinnin kehittämistä. Luonnollisesti perehdytämme myös suomeksi. Lue tarkemmin siitä, miten HubSpotin käyttöönotto kanssamme sujuu.