Kun sisältö kasvaa digistä printtiin – Verkkovaraani Podcast-vieraana
Verkkovaraanin toimitusjohtaja Jesse Kivialho vieraili Loyalisticin podcastissa, jossa hän vaihtoi Antti Pietilän kanssa ajatuksia siitä, mikä merkitys printtijulkaisuilla on sisältömarkkinoinnissa.
Vaikka mediamaailma ja markkinointi on muuttunut aina vain digimpään suuntaan, on painojulkaisuille yhä paikkansa asiakassuhteiden hoitamisessa. Vaikka digitaalinen läsnäolo onkin siis tärkeää, ei printtiäkään sovi unohtaa. Miten ja missä printti voi täydentää asiakkaan sisältöpolkua ja kuinka sisällöntuotanto kannattaa järjestää? Katso tai kuuntele podcast alla!
Verkkovaraani on toteuttanut nopea.media -palvelun, jolla koostat helposti blogeista, artikkeleista, uutisista ja muusta verkkosivuston sisällöstä painettavan julkaisun. Vaikka verkkosisällöt ovatkin vallanneet alaa, osa lukijoista on helpointa tavoittaa painojulkaisulla. Tee kohdennettu painojulkaisu kustannustehokkaasti ja yhtä helposti kuin julkaiset sisältöä verkkosivustolle. Julkaisuun ei tarvita erillistä taitto-ohjelmaa.
Tutustu palveluun ja tilaa verkkosisällöstä taitettu asiakaslehti tai tutustu sisältöön verkossa: