Toteuttamillamme verkkosivuilla loistava hakukonelöydettävyys!
Verkkovaraanin toteuttamat sivustot löytyvät erinomaisesti Google-hausta. Esimerkiksi Sténin, Kimetin ja Teknokemian yhdistyksen sivustot löytyvät heille tärkeillä hakusanoilla heti ensimmäisenä Google-hausta. Erinomaisiin tuloksiin on päästy Verkkovaraanin hakukoneoptimoidulla sisällönhallintajärjestelmällä ja hyvällä sisällöntuotannolla.
Verkkovaraani on kehittänyt omaa sisällönhallintajärjestelmäänsä jo 19-vuoden ajan, ja yksi sen merkittäviä ominaisuuksia on hyvä hakukonelöydettävyys hakukoneoptimoinnin avulla. Järjestelmä on suunniteltu siten, että sisältöä tuotettaessa otsikot ja muut avainsanat tulevat Google-hakujen kannalta hyvin esiin ja sijoitus hauissa on taattu.
Esimerkiksi Teknokemian Yhdistys tuotti paljon faktatietoa kosmetiikka- sekä pesu- ja puhdistusainealasta verkkoon ja sai ilman maksettua mainontaa erinomaisia tuloksia hakukonenäkyvyydessä. Teknokemian Yhdistyksen verkkosivusto sijoittuu nyt Googlessa orgaanisessa haussa ensimmäiseksi mm. hakusanoilla antiperspirantti, aurinkosuojatuote, sampoot, pesuohjeet ja pyykin lajittelu. Muita ensimmäisellä sivulla näkyviä hakutuloksia ovat muun muassa pyykinpesu, astianpesuaineet, tensidi, yleispuhdistusaineet, kosteusvoiteet, huuhteluaineet, pesuaineet ja tahranpoistoaineet. Hakukonesijoituksissa pieni yhdistys voittaa monia isoja toimijoita kuten Rexonan ja Yliopiston apteekin.
Terästen kauppaa ja lämpökäsittelyä tekevä Stén löytyy Google-haulla listan kärjestä kaikilla tuotenimillään kuten nuorrutusteräs, hiiletysteräs ja työkalupronssi. Stén & Co Oy Ab -konserniin kuuluva terästukkuri Kimet taas valtaa ensimmäisen sijan hakukoneessa edustamillaan tuotteillaan kuten putket, putkenosat, muototeräkset, laipat ja korkeapaineliittimet. Lisäksi Kimet löytyy ensimmäisenä hakusanalla “Nikkelin hinta” ja voittaa tuloksissa muun muassa Taloussanomat ja Kauppalehden.